Nyhende — 08 februar 2018

Teamet frå Eidesvik og Wärtsilä som har stått bak prosjektet med å installera hybrid-systemet på Viking Princess. (Foto: Wärtsilä)

Eidesvik Offshore og Wärtsilä Norge var i fjor dei første til å erstatta ein generator ombord på eit offshorefartøy med batterier. For dette grepet kunne dei bringa heim OSJ miljøpris for sin innsats for å redusera miljøavtrykka til forsyningsfartøy.

Prisen blei tildelt Eidesvik og Wärtsilä Norge på Offshore Support Journal sin internasjonale konferanse i London for forsyningsfartøysindustrien. Saman har dei to norske aktørane nådd ein ny milepel i batteriteknologi ved at dei i 2017 fullførte installasjonen av eit hybrid energisystem om bord på Viking Princess.

OSJ sin miljøpris blir tildelt eit selskap, eit prosjekt eller eit produkt som i monaleg grad bidreg til å styrkja miljøfokuset i forsyningsfartøysindustrien.

Det norske forsyningsfartøyet er nå det første offshorefartøyet der batteri reduserer talet på generatorar ombord. Den nye energilagringsløysinga forbetrar motoren sin effektivitet, reduserer forbruket av drivstoff og minskar klimagassutslepp. Viking Princess fullførte testinga og systemet blei overlevert Eidesvik Offshore i oktober 2017.

«Suksessen i dette prosjektet vil påvirke hele shippingindustrien i fremtiden,» sier leder for prosjekter og operasjoner i Wärtsilä Norge, Sindre Utne. «I tillegg til drivstofforbruket og miljøfordeler, reduseres også vedlikeholdskostnadene og dette bidrar til mer effektiv drift», sier Utne som peker på den brede kompetansen innen hybridløsninger som Wärtsilä Norge, både i Marine Solutions and Service, har bygget på Stord.

«Dette er virkelig en fremtidsrettet løsning, og vi gratulerer Eidesvik Offshore med prisen. Samtidig ønsker vi å takke for et utfordrende og nyskapende prosjekt”, sier prosjektleder Kristian Granberg. Han var tilstede i London for å motta prisen sammen med Vermund Hjelland som er visepresident for teknologi og utvikling hos Eidesvik Offshore.

Share

About Author

(0) Readers Comments

Comments are closed.