Nyhende — 26 april 2018

Wärtsiläs autodocking-tester ble gjennomført med Norled-fergen MF Folgefonn.

Wärtsilä  gjennomførte torsdag vellukka testing av sin nye autodocking-teknologi. Testen bleigjennomført på MF Folgefonn, som trafikkerer  sambandet  Jektavik-Hodnanes-Huglo.  Ferja har hybrid framdriftsmaskineri og er allereie utstyrt med et trådlaust ladesystem fra Wärtsilä. MF Folgefonn er no verdas første ferje med autodocking.

Testing av autodocking starta i januar i år, og blei ferdigstilt i april med operativ full-skala-forsøk ved kai. Ikkje på noko tidspunkt var det nødvendig for kapteinen å overta den manuelle kontrollen over fartyet. Prosessen startar når ferja er ca 2000 meter frå kai. Fartyet fortset med normal transittfart, og utfører så ei automatisk og gradvis nedbremsing. Deretter  overtek  automatikken, fram til ferja  er sikra ved kai. Ved avgang, kan prosedyren brukast på ein identisk, men omvendt, måte.

Full manøvrering, inkludert styring og framdrift, blir kontrollert av programvara. Likevel kan kapteinen utføra manuelle inngrep og overta kontrollen kva tid som helst, heiter det i ei pressmelding frå  Wärsilä.

Share

About Author

(0) Readers Comments

Comments are closed.